Mokyklos g. 24, Švenčionėliai, LT-18220 Švenčionių r.
+370 387 31312
rastine@skmg.lt

KVIETIMAS Į SEMINARĄ (istorijos, geografijos, ekonomikos ir kitų dalykų mokytojams)

Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijos svetainė

KVIETIMAS Į SEMINARĄ (istorijos, geografijos, ekonomikos ir kitų dalykų mokytojams)

VPU Profesinių kompetencijų tobulinimo institutas drauge su TEV leidykla 2011 m.balandžio 14 d. 12.00 val. organizuoja 6 ak. valandų seminarą istorijos, geografijos, ekonomikos mokytojams „Informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) taikymas ugdymo procese: naujų technologijų įtaka ugdymo turinio diferencijavimui ir mokymo individualizavimui“. Seminarą ves jungtinė lektorių grupė. Maloniai kviečiame Jus dalyvauti renginyje. Seminaras vyks VPU Profesinių kompetencijų tobulinimo institute (Studentų g. 47, IV bendrabučių korpusas).

Būtina išankstinė registracija (dalyvių vietų skaičius ribotas). Seminaras nemokamas, pažymėjimo kaina-7 Lt.

Registruotis galima tel. (85 2636002), el. p. remigija.noreikaite@vpu.lt

„Informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) taikymas ugdymo procese: naujų technologijų įtaka ugdymo turinio diferencijavimui ir mokymo individualizavimui“

Programa skirta įvairių dalykų mokytojams, naudojantiems informacines ir komunikacines technologijas (IKT) ugdymo procese. Supažindinama su naujausiomis technologijomis, pateikiamos metodinės rekomendacijos, kaip kompiuterinėmis mokymo priemonėmis (KMP), elektroniniais leidiniais individualizuoti mokymą, kelti mokinių mokymosi motyvaciją, skatinti domėjimąsi nagrinėjamu dalyku.

Atskirai aptariama, kaip planuoti IKT galimybe, mokytojų darbą, derinant tradicinius mokymo metodus ir naujausias

Programos tikslas

1. Susieti ugdymo turinio diferencijavimo ir mokymo individualizavimo reikalavimus su IKT panaudojimo galimybėmis.

2. Kartu su mokytojais aptarti IKT taikymo ugdymo procese problemas ir jų sprendimo būdus informacinės visuomenės kūrimo kontekste. 

3. Supažindinti mokytojus su naujausiomis kompiuterinėmis mokymo ir mokymosi priemonėmis.

Programos uždaviniai

1. Padėti mokytojams suprasti, kada kompiuterinės priemonės gali būti naudingiausios ir kuriems mokymo dalykams jų panaudojimas duoda didžiausią pridėtinę vertę.

2. Skatinti mokytojus tikslingai naudotis kompiuterinėmis mokymo priemonėmis siekiant individualizuoti mokymą, kelti mokinių mokymosi motyvaciją.

3. Aptarti integruotų pamokų planavimą ir organizavimą, taikant jau įgytas mokinių IKT žinias.

Programos turinys (įgyvendinimo nuoseklumas: temos, užsiėmimų pobūdis (teorija/praktika/savarankiškas darbas) ir trukmė) I dalis (bendra visiems mokytojams)

Naujausių IKT apžvalga. Skaitmeniniai vadovėliai mokiniams ir mokytojams. Metodinė ir pagalbinė medžiaga internete. Mobilios interaktyvios knygos – mokytojų darbo ir kūrybos priemonės (teorija, 3 akad. val.).

II dalis (trys atskiros praktinio darbo grupės)

Istorijos mokytojams

Mokymo metodikos ir kompiuterinių bei virtualių šaltinių dermė mokymo procese naudojant mobilią interaktyvią kompiuterinę (MIKO) knygą „Mūsų istorija“. ITK galimybių ir aktyviųjų veiklos metodų panaudojimas mokantis, mokant ir kuriant savo požiūrį į istoriją (teorija ir praktika, 3 akad. val.).

Geografijos mokytojams

Vadovėlių serijos „Gaublys“ XI-XII klasėms koncepcija. Dalykinė ir metodinė I-ojo vadovėlio turinio analizė. Kompiuterinė šaltinių knyga ir jos vaidmuo ugdymo procese. Pamokų konstruktorius ir jo galimybės. www.geografija.lt panaudojimas geografijos ugdymo procese. (teorija ir praktika, 3 akad.val.)

Kitų mokomųjų dalykų mokytojams

Interneto resursų ir mobilių interaktyvių mokymo priemonių naudojimas mokymo procese. Ugdymo turinio perkėlimo į MIKO knygas galimybių demonstravimas (teorija ir praktika, 3 akad. val.).