Mokyklos g. 24, Švenčionėliai, LT-18220 Švenčionių r.
+370 387 31312
rastine@skmg.lt

Mėnuo: 2021 vasario

Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijos svetainė

Minint Pasaulinę gido dieną

Vasario 26 d., paminint Pasaulinę gido dieną, Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijos antrokų komanda „Žeimenos lelija“, kurią sudarė Andrėja R., Raminta M., Greta N. ir Deividas Č. dalyvavo regioniniame konkurse „Aš – geriausias savo krašto gidas“. Komanda pristatė maršrutą Švenčionėliai-Kaltanėnai-Reškutėnai. Konkurse dalyvavo Švenčionių ir Molėtų r. gimnazijų komandos. Asvejos ir Sirvėtos regioninių parkų darbuotojai įtaigiai pristatė gido…
Read more

Mokslas ir žmogaus vieta Visatoje

Vasario 26 d. 1-4 klasių mokiniai dalyvavo nuotolinėje kultūros paso edukacijoje „KRENTANTI ŽVAIGŽDĖ“. Mokiniai susipažino su senovės lietuvių šventėmis Kalėdomis ir Velykomis, tyrinėjo dangaus ir Visatos kūnus įvairiais teleskopais. Lektorius įdomiai atsakinėjo į mokinių klausimus apie pagrindinius dangaus ir Visatos kūnus: Saulę, Mėnulį, Žemę, žvaigždes. Pamokos dalyviams buvo įteikti diplomai. Mokytoja N. Vainorienė.

Netradicinė anglų k. pamoka

Vasario 24 dieną 9-11 kl. mokiniai dalyvavo netradicinėje anglų kalbos pamokoje, kurią vedė labai linksmas mokytojas iš Majamio. Jis pristatė miestą, jo istoriją, įsimintinus faktus, gamtą ir aplinką. Mokiniai aktyviai dalyvavo pamokoje, atsakydami į klausimus apie Majamį. Po to mokiniai pasakojo apie Švenčionėlius, tradicinį lietuvišką maistą, gamtą ir gyvūnus. Pamoką organizavo mokytoja J. Rimkienė.

Domimės fizika

Vasario 24 d. Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijos 8 kl. mokiniai Donatas P. ir Neringa B. nuotoliniu būdu dalyvavo kasmetiniame renginyje „Tarptautinė elementariųjų dalelių fizikos meistriškumo pamoka 2021“. Šį renginį organizuoja pasauliniai universitetai bei kitos mokslo institucijos norėdamos pritraukti, sudominti fizika tūkstančius moksleivių bei studentų. 

„EDUKA klasė“ iš gelbėjimosi rato tampa laivu mokslo jūroje

Pavasarį, prasidėjus nuotoliniam ugdymui, mokytojai griebėsi  ir šiaudo atviroje ugdymo jūroje. Skaitmeninė ugdymo platforma „EDUKA klasė“ tapo gelbėjimosi ratu. Daugelis pradinių klasių mokytojų tada išmoko derinti skaitmeninius išteklius ir spausdintas mokymo(si) priemones.

Kiekviena pamoka privalo turėti savo „raziną“

Šiuolaikinė pamoka turi būti patraukli savo turiniu, metodų įvairove, mokytojo asmenybe ir kompetencijomis. Mokiniai labai greitai pajunta, ar pamokoje jiems įdomu, nuo to priklauso jų įsitraukimas į darbą ir rezultatai.